Måndag.


Jahapp, då har mappa åkt iväg och jag ska vara hemma själv i två veckor. 
 
Skönt att vara själv, fast ändå inte. Jag trivs inte med att vara själv i en stor lägenhet. Annars går det ju bra. Men det kommer gå fint. Är så jävla trött nu att jag inte ens orkar bry mig om något annat än att sova.
 
Jag sov ju över hos syster igår eftersom de behövde barnvakt på natten/morgonen. Systersonen vaknade 05:30. Ni läste. 05:30... Helt sjukt. Tur att jag ändå gick & la mig klockan 22 igår, annars hade jag väl förmodligen aldrig orkat kliva upp. 
 
När klockan blev 10.00 fick jag skjuts hem av svåger. Tog emot min TV som kom på förmiddagen via DHL, o så sa jag hejdå till mappa. 
 
Imorgon är det dags för jobb 16 - 21. Sen ska jag väl försöka få till ett Game of Thrones-maraton med folk som vill! :)
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!