Fredag.

 
Jävlarimej. Det är ju Alla Hjärtans Dag imorgon. 
 
Hur firar jag då detta? Ja, genom att jobba 11 - 16. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Majda vill ut, men jag är inte så pepp på det. Iallafall inte just nu. Men om jag inte blir med ut så vet jag inte vad jag ska hitta på istället... rätt trist att sitta hemma själv då, liksom. Haha. 
 
Jag har alltid gillat den dagen, med eller utan en pojkvän. I år så är jag ju singel, men det hindrar ju inte mig från att visa extra uppskattning till vänner eller familj. Jag ska faktiskt iväg och lämna en bit kladdkaka (den jag bakade sist) och gå över med den till storebror. För att han är råbra, helt enkelt. Och vi ses ju inte så ofta.
 
Nu håller jag på att värma pommes i ugnen. Jag har ju glömt att ta ut köttet ur frysen, så det blir bara det till kvällsmat. Happ.
 
Ha en skön fredagskväll.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!