Fredag.

 
Jäääääävel va gött det är att det äntligen är fredag! Ännu mer gött att va ledig imorgon, också!
 
Imorgon ska jag och pappa dra till Rusta för att köpa matta & dammsugare. Lutar åt en grå matta. Ville ju ha lila först, men efter många om och men så blir det en grå. Tror jag. Jäkla beslutsångest.
 
Och vet ni vad?! Jag fick tag i en B&J Cinnamon Buns idag! Cyklade till Hemmakväll innan jag skulle börja jobba. Och dom hade en enda B&J kvar i den smaken i den kylen. Dom kanske hade mer på lagret iofs, men jag tog iallafall den sista som fanns i kylen. Himla tur, ändå! Och den var riktigt god. Delade med mig den till mamma, och hon åt mer än jag. Hon älskade den, haha. Så nu har jag tre favoriter - Cookie dough, Half baked och Cinnamon Buns! 
 
Ska strax gå & lägga mig och se på nån film. Full rulle imorrn. Shoppa, flytta lite, och klippa mig! Woho.
 
4/5 i betyg får du. För att glassen inte smakade så jättemycket,
men du var bra god ändå. <3
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!