Torsdag.


God förmiddag!

Har blivit sämst på att göra matlådor nu när jag börjat jobba igen. Men man orkar ju inte. Jag är van med att käka nåt när jag blir hungrig nu när jag varit ledig. Sen är det inte sådär superkul att stå & laga mat i mitt lilla kök med endast två plattor att använda. Haha.
 
Idag vankas det jobb 16 - 21, sen är jag ledig fre - sön. 

Imorgon blir det pianobar med tjejerna! Pappa fyller år också, men mappa drar iväg till Arvika över helgen, så jag får gratta honom på söndag. På lördag kanske jag ska ut & ta en öl med Simon. Vi får se. Så det är full rulle hela helgen. 
 
Nu ska jag ta fram den frysta kycklingen och hoppas den tinar dretfort så jag hinner laga mat innan jag börjar jobba. 

Hajj!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!