Tisdag.

 
Hajj!
 
Nu när det börjar bli höst så försöker jag ta tag i spelandet igen. Särskilt WoW. Har inte spelat alls denna sommar, men man brukar väl ändå inte sitta inomhus & spela hela dagarna under sommaren? Haha.
 
Iallafall, jag blev ju lite småsugen igen när jag kollade på Gamescom's livestreaming, då Blizzard skulle presentera den nya World of Warcraft-expansionen. Och den expansion som släpptes i Nov 2014 var ju katastrof, så jag hoppas verkligen att de lagt ner blod, svett & tårar på den kommande. ;)
 
Iallafall, om jag har någon spelnörd som läser min blogg så gå in här & kolla när jag spelar live! Brukar vara mestadels kvällstid efter kl 21!
 
LÄNK till min stream: http://www.twitch.tv/stinaberit/
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!