Jag är tillbaka!

HEEEEEJ!
 
Herregud, här har jag inte bloggat sen jag gick på semester, haha! Men man har ju inte tid att sitta vid datorn när det är sommar. Tror det här händer varje år för mig, haha. Men nu är jag väl halvt tillbaka igen, tror jag!

Jag har haft en helvetes sommar, iallafall till en början. Jag var ju med i Karlstad Stadslopp, och några veckor efter det så pajade min rygg helt. Jag vaknade upp en morgon och kunde helt enkelt inte ta mig ur sängen. Visserligen har jag haft småont när jag böjt mig, men nu kunde jag ju inte röra mig alls? Så smärta i ryggen i några veckor har jag haft, men jag har även gått iväg till en suverän naprapat som fixade den. Visst, det gör fortfarande lite småont om jag sitter ner för länge, men jag kan ju röra mig. Mycket mer.

Annars har jag väl inte haft så mycket för mig, tror jag. Firade ju midsommar i Strömstad. Har fyllt 26 år. Svettats som en gris i min lägenhet pga värmen. Umgåtts med min fina familj och sjukt bra polare. Shoppat. Fått en ny telefon. Varit iväg på bilbingo. Ja, bara haft kul helt enkelt.
 
Snart är det väl dags för mig att börja jobba igen och komma tillbaka till verkligheten. Har redan börjat småjobba på mitt gamla jobb för att få in en slant i Augusti, annars är jag pank. 

Så jävla tråkigt att va ledig väldigt länge, för man blir ju så lat och vantrivs med att inte göra nåt. Det känns som att man varit arbetslös hela sommaren, haha. 
 
Har inte sådär skitmycket att berätta för er heller, men jag lever ju iallafall. Och har haft en både bra och dålig sommar. 

Här får ni bildbomb!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!