Torsdag.

 
Är så jäkla less på att bara sitta hemma & va sjuk. Finns inte ett skit att göra. Och tillslut så äre inte så gött att vara helt själv hela dagarna längre. 
 
Förstår mig inte på min förkylning heller. Det började med att jag fick ont i halsen. Sen övergick det till att hosta. För att sen gå vidare och va täpt i näsan? Det blir liksom aldrig bra. Nu har jag ont i halsen + hostar + täpt i näsan. Allt på en gång. Orkar inte.
 
Hoppas jag är frisk till på söndag iallafall. Ska hem till mappa & äta god mat med hela familjen då. Visserligen ska jag hem till dom ikväll nu ändå, mamma tyckte inte att jag skulle sitta hemma & vara sjuk helt själv haha. Så go.
 
Tröstat mig med att köpa den nya Sims 4-expansionen iallafall...
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!