Torsdag / VALBORG

 
Tjolahopp.
 
Idag är det Valborg. Och en av mina närmaste vänner fyller år idag! Vi ska fira henne genom att äta middag på Cazanova inne i stan. Ska bli kul! Så det blir en lugn Valborg. Är inte sådär jättepepp på att kalasa vidare på nån nattklubb eller så, haha. En är ju inte 20 längre... haha!
 
Nån Valborg vill jag jättegärna gå & kolla på Majbrasa, lyssna på kören när dom sjunger in våren, äta körv mä brö', och dricka nån festis. Typ som man gjorde när man var liten. Tror jag var 12 år sist jag såg en Majbrasa? Sjukt längensen iallafall. 
 
Fast först idag ska jag åka & storhandla med mappa! ÄNTLIGEN! Behöver verkligen mat. Och det är fan dyrt att gå & småhandla. Men nu så. Borde skriva inköpslista...
 
I övrigt så är det väl inget mer. Eller just det. Nån ägares hund har pissat i hissen. En stor illaluktande pöl befann sig där när jag skulle gå till jobbet 15:30. Sen när jag kom hem, 21:15, så hade jag hoppats på att hundägaren hade torkat bort kisset. Men nej? Luktade ännu mer piss när jag kom hem. Sjukt jävla oansvarigt av den människan som inte kan göra rätt för sig och ta bort sin hunds piss. Fan va arg jag var. Haha. Men hade jag själv haft hund och den hade pissat i hissen/trappuppgången så hade jag väl självklart städat bort det? Folk alltså...
 
Sådär. Det var allt. Haha. Nu blir det frukost.
 
Fick hem Zelda: Majoras Mask igår <3
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!