Torsdag.

 
Tjenerö.
 
Idag har det varit en sådär-dag. Känt mig nere och typ less. Inte en aning vad det berott på. Men en kan ju inte va glad jämt, om en säger!
 
Jobbat har jag iallafall gjort. Och imorgon är det ju fredag. Då ska jag också jobba. Sen när vi slutar så ska några arbetskamrater följa med hem till mig och dricka öl för dom sista pengar vi har, haha. Ska bli roligt! Lite tråkigt att vara själv här hemma, ibland.
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Brukar nästan sova vid den här tiden, men när man jobbar kvällspass så vänder man ju på dygnet helt. Crap. Jag gillar att somna tidigt och vakna tidigt ändå. Haha.

Hörs då!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!