Tisdag.

 
Heeeeeeeej! 
 
Ursäkta att ni inte får sådär skitbra uppdatering från mig. Jag har annat för mig än att sitta här & skriva 24/7, haha. 
 
Men jävlar vilken helg. I lördags kom två polare över & vi drack gin & tonic på burk. Dom drog till krogen och jag låg hemma & kräktes heeeeela natten/morgonen. Tror jag var iväg & sprang på toa typ 6 ggr? Helt sjukt. Trodde jag skulle dö, men jag överlevde. Haha. Aldrig mer Gin & Tonic...
 
På söndagen kom syrran och barnen hit & åt lunch och kollade in lägenheten. Sen tog vi sällskap till mappa för att äta påskmat hos dom! Så kom storebror och hans flickvän, o slutligen min svåger. Det var megagott och alla fick t.om med sig en matlåda hem, haha. Så mycket mat... gott!
 
Sen så har jag jobbat. Börjat kolla på One Tree Hill nu igen, sååå bra. Men på söndag börjar ju Game of Thrones säsong 5, så jag borde egentligen kolla igenom säsong 3 och 4 typ.. helst igår. Men aja. 
 
Håller på att göra köttfärssås och tvättar samtidigt. Full rulle. Så nu ska jag dra mig, häjj!
 
 
PÅSKMAT! <3
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!