Onsdag.

 
Hajj!
 
Igår så var jag iväg på en arbetsintervju, ett jobb som är nästan samma arbetsuppgifter som jag har nu. Var dyngnervös innan jag skulle iväg, men sen släppte det. Bara 3 timmar senare ringde dom & frågade om jag ville dra med till Sthlm till veckan för att utbilda mig under 5 dagar. Sjukt, haha! Så går det bra för mig i Stockholm så kommer jag få heltidstjänst. Gött!! Hoppas jag är jävligt bra, haha. 
 
Ska bli jäkligt spännande att få prova nånting annat. Hoppas det går bra, bara. :)
 
 
Underbar bild.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


anna lindell

Åh grattis!! Är jobbet i Karlstad? Kram!!

2015-04-23 | 11:34:41
http://backtoskinnyjeans.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!