Måndag.

 
Ja, vilken jäkla helg det varit. Full rulle hela tiden, haha.
 
I fredags fick jag sluta kl 15.00. Jag & tjejerna skulle iväg & överraska Cassandra för hon fyllde 25 i söndags. Vi hade bokat Bomsta Relax och köpt massa götta. Så vi åkte först hem till henne & kidnappa henne och drog på henne ögonbindel, sen åkte vi iväg. Hon blev jätteöverraskad och superglad, skitkul att se haha! Och det var sååå gött att sitta & jäsa i bubbelpoolen som dom hade där. Drack skumpa, åt ost & kex och massa frukt och chips. Asgött!
 
Sen på lördagen var det dags för födelsedagsfest. Klockan 17:00 drog vi först iväg & bowlade på Nöjes. Efter det drog vi hem till Cassandra & Alex och blev bjuden på massa olika pajer (Skinka, köttfärs & tacopaj) med sallad och sås till. Jättegott. Sen körde vi musikquiz och drack vidare. När klockan närmade sig 23.30 drog vi till Jaguar. Där drack jag vatten resten av kvällen för inte fan har jag några pengar kvar... haha. 
 
Igår låg jag hemma & hade ont i kroppen och mådde illa. Fick iallafall matlåda av mappa, dom är så snälla! 
 
Idag har jag jobbat till 16, och imorgon åker jag och tre andra från jobbet till Selma Spa i Sunne. Vi ska på utbildning med Unionen och blir borta till på torsdag. Så nu håller jag på att tvätta för fullt, sen ska jag packa och göra iordning lite inför morgondagen, åker vid 7 imorgon bitti, så jag bör gå upp tidigast 05.30. Fuuuuull rulle som vanligt. Måste hinna kolla på Game of Thrones också, ÄNTLIGEN har säsong 5 släppts!!! :D
 
Haré gött! 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!