Tisdag.

Hej!
 
Jahapp, där fick jag jobba dag istället för kväll imorgon, torsdag och fredag. Nice. Fast jag föredrar att jobba kväll. Men det är ju gött att sluta tidigt också! Sen är det ju en fantastiskt bra opportunity att vända på dygnet igen och kunna leva som en normal homosapien. ;p Ledig hela helgen också, så jäkla gött.
 
Är sjukt biosugen, med. Vill se filmen Annabelle som har premiär på fredag. Jag älskar ju skräckfilmer! Kan dock tycka att det kanske blir lite tråkigt att se såna filmer på bio, för det är alltid några småtjejer som ska skrika till och bli livrädda och fnissa i 10 minuter efter det. Men jag är biosugen, så jag är villig att gå igenom det, haha.
 
Nu ska jag gå & lägga mig och se klart Hobbit 2. Hoppas att jag ska kunna lyckas somna tidigt ikväll så jag inte är helt död imorgon på jobbet. :o
 
Tjipptjipp.
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!