Söndag.

Tja.
 
Veckan har gått skitfort. Och jag har köpt en ny cykel! Vann den på budgivning på Köp & Sälj på facebook. 920:- för en 2-årig svart Monark, tackar tackar. Ska bara lämna in den o få bakdäcket fixat och nytt lås såklart. :)
 
Igår försov jag mig för första gången också. Jag skulle börja jobba 11, men innan hade ju jag tänkt sticka till bolaget för att köpa öl. Nope... vaknade 10.40. Haha. Var bara att slänga på sig kläder, sätta upp håret i hästsvans, borsta tänderna och cykla till jobbet. Jag var bara 5 minuter sen, inte så pjåkigt. Men herre, HATAR att stressa och är gärna på jobbet 10-20 min innan man börjar. #tidsoptimistjavisst

Sen på kvällen drog jag hem till Simon och hängde. Drack öl, spelade Sagan om Ringen på xbox 360 och tölade. Det var nice! :)
 
Idag är jag ledig, men heeeeerremingud va seg jag är. Drog iväg och handlade chips och julmust med mamma (har haft det som craving sen i torsdags, haha). Funderar på att söve middag. Blir väl förmodligen CS:GO med gubbarna på jobbet ikväll, så då måste man va pigg. ;)
 
Ha en skön söndag!
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!