Onsdag.

Tjenare.
 
Fan vad jag gillar hösten. Det blir så härliga färger på löven, + att det är mörkt och kallt på kvällarna. Då innebär det att man får tända massa ljus (helst sånadär som luktar übergött), och ha massa kläder på sig! Sen så regnar det ju massor, och det är också gött! Älskar regn, haha.
 
Igår var det förövrigt en jävligt soft dag på jobbet. Tror jag ringde 3 samtal, sen skulle jag stansa en miljard formulär, och det tog ca 4 timmar.... haha. Skönt ändå att inte behöva ringa och göra något annat för en gång skull. Fast idag blir det nog att jag får ringa. ;)
 
85 dagar kvar till flytt, btw. Så gött!! :D
 
 
Trött & grinig igår, klart man kan ha såna dagar!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!