Måndag.

HEJ!
 
Längesen jag bloggade nu. Och ändå är det alltid 2-3 pers som troget väntar efter ett inlägg som jag skrivit, varje dag! Haha, schweet. Men skitsamma - nu får ni en update!
 
För det första så inte jag & M tillsammas längre. Det var jag som tog det beslutet. Och det har varit riktigt jobbigt, men man har ändå försökt hålla humöret uppe ändå. Men jag mår bra nu. Det är okej, liksom.
 
Sen så har jag ÄNTLIGEN fått en lägenhet! 20kvm, knappt 5 min från stan. Jävligt gött! Min första egna lägenhet. Annars har jag alltid bott ihop med folk. Nu ska man få prova på att bo själv. Ska bli spännande. Inte en dag för tidigt när man är 25 år... Och flyttlasset går 15 Januari. :) 
 
Sen så håller jag på att jobba ihjäl mig. Eller nej, nu ljög jag. Fast det känns som att man gör det! Därför tog jag ledigt en hel jäkla helg för en gång skull. Fredag, lördag och söndag. Och det var gött. Men nu är det måndag igen, ja.
 
Sen så gick det ju åt helvete med träningen efter att jag åkte upp till S-hamn i somras. Jag kämpade på bra, men jag slutade gå till gymmet efter att jag hade kommit hem till Karlstad igen. Jag tappade lusten och tappade motivationen. Svårt att köra all in också när man bor hemma. Man äter ju det mappa äter. Men nu när jag kommer flytta får jag bestämma själv över matlagningen. Ska också bli gött! Men jag inte gett upp iallafall. Det kommer jag aldrig göra. 
 
Mja. Nu vet ni. Nu ska jag göra mig vrööölsnygg och dra till jobbet. Varsågod att kolla på bildbomb! Tjipptjipp.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!