Måndag.

Tja!
 
Ny vecka igen, tiden bara rinner iväg. Antar att det blir så bara för att man jobbar.
 
Har nu fått dagpass HELA veckan. Mån - fre. Känns ju gött. Mindre gött att man får typ sitta själv på kontoret, haha. Det var bara jag och 2 till som fick dagpass denna vecka. ;O men jävligt gött att sluta på eftermiddagen iallafall!
 
Till helgen är jag ledig. Så på lördag ska jag iväg till kyrkogården & lägga ljus på farmor/farfars och mormors grav. Sen iväg på Williams 1års-kalas (säger ju att tiden bara rinner iväg?!), och tillsist hem till Robin och hans sambo för Halloweenfest! Det ska bli kul. Har dock inte luskat ut vad jag ska klä ut mig till. Lutar åt en långklänning med en mask, typ. Haha. Städat och tråkigt.
 
Nu inväntar jag Simon och Fredrik, för vi ska köra Diablo 2 igen. Dom är så sega. ;O
 
Haré gött.
 
Depp-Ola på jobbet för jag satt helt själv, megatrååååkigt :(
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!