Måndag!

Ooooch så var det en ny vecka igen, gött mos.
 
Hela veckan kommer bestå av jobb, bortsett från söndag. Den här månaden kommer jag få ut 9k, inte så värst mycket, men jag överlever. Det mesta kommer ändå gå till sparkontot. ;) 
 
Idag har dagen gått jävligt fort. Vaknade 11 (måste börja gå upp tidigare, för panik av att vakna så sent haha). Plockade lite i rummet. Tog en dusch och stapplade iväg till jobbet. Jobbade 5 timmar. Kom hem, käkade mat och kollade lite på Pewdiepie på Youtube.
 
Nu inväntar jag grabbarna från jobbet, bara. Vi kör verkligen all in på att bli bättre på CSGO, haha! Vore ju nice och bli asbra och tjäna pengar på det. Fast nä. Haha. Men jävlar va sega dom är. Jag är alltid först att komma online och förbereda mig för några matcher, liksom. #världsklass
 
Men näääe. Nu äre bra. Tack för mig. Hajj.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!