Lördag.

Äntligen helg, fifäään va gött!
 
Jobbade idag från 11 - 16, gjorde inget annat än att längta hem, haha. Mina systerbarn är ju här för vi ska va barnvakt till imorgon. Så ikväll blir det mys med mina små hjärtan. :)
 
När dom har gått & lagt sig blir det Diablo 2! Har inte spelat det på säkert 10 år, tror jag. Men nu kör jag ju med personer jag känner också, och då blir det roligare att spela! 
 
Är inne i en spelperiod där jag kör Sims 4, WoW, CS och D2, haha. Börjar bli sugen på WC3 också... haha, tar aldrig slut. Men jag har ju tagit efter min storebror väldigt mycket, och han är ju helt galen i tvspel han med. ;p Så man är ju uppväxt med det. Inget jag kan göra åt (gör iofs inte ett skit heller). ;)
 
Nu ska vi käka mat. Hajj!
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!