Torsdag.

Yo!
 
Har inte kunnat blogga då min dator valt att bli lite sjuk. Helt plötsligt hade jag inga "behörigheter" till någonting! Kunde inte ens gå in på mina bilder eller göra nåt annat på datorn. Så jag ringde Komplett.se, men inte ens dom visste vad som var fel. Så killen jag pratade med skickade en skiva så jag kunde formatera den.
 
Fick hem skivan igår och var överlycklig för att jag äntligen kunde börja om från början med min dator. Fast näe. När jag formaterat den så skulle jag ut på nätet. Det gick inte, då min dator inte hittade nätverkskortet? Jag blev så less...
 
Och idag har ju World of Warcraft: Warlords of Draenor släppts, en expansion som jag sett framemot länge. Och så blir min dator sådär knäpp! Vilken timing...
 
Men det fick tag på en som jobbar med datorer här i Karlstad, och åker runt och hjälper folk med deras dataproblem. Så han kommer hem till mig efter jobbet och förhoppningsvis blir det fixat till ikväll! Vi får hålla tummarna helt enkelt.
 
Nu ska jag jobba vidare. Hajj!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!