Söndag.

 
Då var det sjukstuga här hemma. 
 
Jag vaknade upp i torsdags och hade jävligt ont i halsen, bara sådär. Var felfri i onsdags kväll, det enda var väl att jag kände mig lite trött. Går iallafall upp och tar febern, jajjemensan. 38.9 grader. Sjukanmälde mig från jobbet. Sov hela dagen. 
 
Det konstiga är att jag inte blivit bättre. Eller halsen har väl det. Men jag är täpt i näsan, nyser och känner mig jättehängig. Så den här helgen har varit skittråkig. Hatar att vara sjuk! 
 
Men nåt som är dåligt för ju alltid något gott med sig också, såklart. Det var ju Black Friday i dom flesta onlinebutikerna i fredags, så jag unnade mig en sodastreamer och en sprillans ny datamus från Razer. Och ett tangentbord från samma märke. Lite god jul i förskott till mig själv, sådär. Köpte även två julklappar! :)
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!