Lördag.

Halloj!
 
Orkar inte uppdatera här när jag får jobba dagpass, haha. Men nu så! 
 
Igår fick jag vara ledig eftersom ett projekt var försenat till på tisdag, så det var gött! Var hemma, drack öl & vin, och satt och spelade med Simon och Nicklas. Somnade 4 imorse... haha.
 
Nu har jag precis kommit hem från Williams 1årskalas! Gud va fort tiden går. Han har blivit så stor! Så himla go unge. :) Och han var glad för presenterna jag, Therese, Majda & Lina köpte också. En bil och en pulka. :)
 
Ikväll blir det nog utgång, fast med tjejerna. Skulle egentligen gått på Halloweenfest, men orkar inte klä ut mig, haha. Sen så var det ju ett tag sen vi tjejer gick ut. Man får passa på när alla kan!
 
Nu ska jag ta ett jävligt långt bad. Hajj.
 
Födelsedagsbarnet!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!