Lördag.

Hellu!
 
Kom precis hem ifrån Linas babyshower. Cassandra och Therese hade fixat allt och det var jättefint och massa fika. Lina blev verkligen överraskad, för hon trodde ju att hon skulle på Labanparty. Men nope. ;) Kunde inte hålla mig för skratt när vi skulle hoppa fram o säga "surprise!". Haha, sämst är jag.
 
Ikväll vet jag inte vad som händer. Tjejerna vill ut fast vi inte har några pengar. Men jag har 7 iskalla heiniken liggnas här hemma... så kanske halvkul att dra på förkrök o sen dra hem, kanske? Har inte bestämt mig än. Känner att det är rätt tråkigt att bara sitta hemma också, samtidigt som det vore gött. Jäkla beslutsångest. 
 
Vi får se hur jag gör!
 
Här är vi, btw! ;)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!