Västerås!

HEEEY! Jag lever!
 
Herremingud, Västerås var skitkul! Åkte runt 08.30 från Karlstad och dunkade asbra musik i bilen. Stannade i Karlskoga och käkade mat. Dom ville käka mcdonalds, men tack & lov hade dom subway precis bredvid, så jag unnade mig en macka därifrån! Älskade unnardag! Haha. Käkade mest ost, för det har jag varit sugen på aslänge. 
 
När vi väl var framme i Västerås var det dags att kliva in i Arosfortet. Det är ungefär som Fångarna på Fortet. Vi blev uppdelade i lag, och det var massa krypande och klättrande och massa tänk. Jag fick hålla mig borta från dom mest krävande utmaningarna (typ klättervägg) för jag orkar ju absolut inte lyfta mig själv. Kanske om jag går ner 30kg skulle jag nog orka, men inte i dagens läge! Hursomhaver gjorde mina lagkamrater asbra jobb och vi låg på 3dje plats under hela dagen! Fett bra! Och så vann vi såklart mot det andra laget, så vi var glada!
 
Efter Arosfortet drog vi hem till Therese och gjorde oss klara. Gick iväg och handlade grillat, kött, zucchini och halloumi! Åt inte så mycket eftersom jag inte va så hungrig. Sen var det presentutdelning, musikquiz och massa drickande. Jag drack väl någon tequila för mycket, men jag hade askul! Avslutade kvällen med en Big Mac.
 
På morgonen gick jag & Linn iväg för att köpa frukost! Det blev massa bär, müslibröd och ägg! Sen åkte vi hem runt 12 tror jag. Stannade på vägen och köpte Max, men jag var duktig och köpte deras "nyttiga" alternativ. Kom hem, somnade typ runt 20.30 och vaknade 09.30 idag! Så jag har väl sovit i 13 timmar... haha. Helt galet. Men sjukt gött.Sträckt låret nåt så inni helvete också, så jag har inte orkat gå iväg och träna.
 
Men imorgon ska jag iväg och träna överkroppen! Det blir nice. :)
 
Är inne på vecka 3 nu med det nya livet, och jag kan erkänna att jag börjar bli less nu. Men jag försöker bita ihop och försöker alltid komma ihåg varför jag började. Jag är så kass och tröttnar på en gång, men som sagt. BIT IHOP, STINA!
 
Nu blir det Game of Thrones! Har tyvärr inga bilder att bjuda på förutom resan dit och frukosten igår, för det var fullt upp hela tiden i Västerås! Haha.
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Issapissa

Du är grym, Stina! Sjukt bra jobbat så här långt. När sötsuget kickar in, försök att tänka på att allt kommer finnas kvar även om några veckor framöver. Fortsätt kicka röv!

2014-05-13 | 17:35:09




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!