Torsdag!

HEY!
 
Jag var världssämt igår. Dåligaste karaktären genom tiderna! Och nej, jag frossade inte i mig en massa sötsaker (fast bland typ önskar jag det för jag är så galet sötsugen), utan jag kom aldrig iväg till gymmet.
 
För det första så vaknade jag rätt sent, vilket aldrig bruka hända annars. Fick massa tidspress. Skulle behöva fixa matlåda, duscha, städa och andra massa tråkiga måsten innan man började jobba. Så jag mådde helt ärligt skitdåligt över att jag aldrig stack iväg till gymmet igår! Men på fredag, då SKA jag dit. Inga ursäkter.
 
Tycker det är så jävla tråkigt att gå ut och gå också, speciellt när det är apkasst väder ute har varit det i flera dagar. Men jag måste ju försöka sluta komma med massa dåliga ursäkter. Träning är ju asviktigt om man ska gå ner i vikt! Skämmes, Berit.
 
Det enda som varit lite positivt nu idag är att jag nu gått ner 4kg sen jag började. Känns bra, men det är en sjukt lång väg kvar. Jag ska försöka göra mitt bästa! 
 
Om två timmar är det jobb, sen tar jag helg! 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Men Stina! Fokusera på det positiva nu! Du har gått ner 4 kg redan, vilket är galet bra! Gymmet finns kvar på fredag:)

2014-05-08 | 16:39:51
♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Snygg tröja. :)

Den senaste tiden har jag faktiskt inte gjort mycket utöver att gå i terapi, jobba och träna så det finns inte mycket att skriva om när det gäller den biten för tillfället. Jag vill inte lägga in inlägg där det är: "Nu har jag jobbat, nu ska jag äta, snart sova" osv. Och när jag gör något speciellt så brukar det ju titta in en videoblogg då och då i alla fall. :) Träningen och terapin är ju något ni får följa i mitt liv, men syftet med min blogg är ju faktiskt att det ska vara en må bra blogg. :) Kram

2014-05-12 | 10:56:27
http://evahle.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!