Söndag!

Hey! 
 
Idag har jag jobbat från 13 - 21. Fast dagen i sig har gått fort idag ändå. Kan bero på att hela Karlstad fick ett strömavbrott runt 14.30. Igår var det brandlarmet. Satt och inväntade ett samtal och så poff blev hela kontoret svart? Haha, jaha. Kollade ut genom fönstret och då hade alla butiker tydligen också fått nåt slags strömavbrott. Så vi fick inte börja jobba försen kl 16 igen! Och när vi väl fått ström tillbaka så går brandlarmet igång idag IGEN... så det var bara att gå ner för alla trappor och vänta ute en stund i det kassa vädret. Bra dag!
 
Imorgon ska jag iväg & gymma med Cassandra! Ska bli kul att få köra igång "på riktigt". Vill inte veta av träningsvärken i övermorgon.... men den är ändå välkommen, för då vet man att man tagit i. 
 
Nu ska jag och min kurrande mage gå & lägga sig. Nights!
 
 
Kolsvart på jobbet. Frida var missnöjd!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!