Ny vecka!

 
Tja.
 
Dålig karaktär igår, igen. Dels för att jag bestämde mig för att åka till Söderhamn imorgon istället för idag, och för att jag inte gymmade nåt. Men idag så jävlar..
 
Får väl se hur det kommer gå med träning när jag åker till Söderhamn, också. Får se till att gå ut och gå på morgonen. Ska ju ändå vara där från ons - sön. 4 dagars slappande är inget jag vill.
 
Nu ska jag äta havregrynsgröt med äpple & kanel. Var några dagar sen jag åt det nu (har käkat knäckebröd och ägg nu för det mesta) och jag har varit skitsugen på det! OMNOMNOMNOM!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


fashion

Hej hej! Kom gärna in till min blogg och där hittar du kläder, bilder och vardag. När det gäller kläder så Tryck bara på plaggen som du är intresserad av och sen kommer du komma fram till den. Kom in mer till min blogg och du kommer alltid hitta något som du gillar. <33





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!