Mors dag.

 
Hejhoppla vilken lång dag det varit idag!
 
Gick upp runt 8 imorse och gick in till mamma och grattade henne på mors dag. Hon fick en "fyll-i-bok" av mig som var jätteuppskattad! Så fick hon två trisslotter också. 
 
Efter det gjorde vi oss iordning och cyklade iväg till Rud för att köpa blommor och sen besöka kyrkogården för att gratta mormor och farmor, också. 
 
På eftermiddagen kom syrran och barnen. Blev ett kort härjande i lekparken, lite catch-up med syrran och underbart god mat (grillad kycklingfilé, färskpotatis, vattenmelon, fetaost, grillade majskolvar), såååå gott! Sen bjöds det ju på tårta också, men den lät jag bli. Fast jag luktade på den. Ville svälja hela tårtan helst, då den doftade punchrulle (som jag ÄLSKAR), men näe. Jag drack mitt kaffe och snusade. Haha. 
 
Nu är jag så jävla trött. Så jag kommer slockna tidigt ikväll. Vet inte ens om jag orkar dra på någon film.
 
Imorgon ska jag packa inför Söderhamn. Drar dit på tisdag. Har inte varit där på 4 månader. Efter packandet vette fan. Gymma litte. Och jobba såklart.
 
Hoppas ni också haft en skön mors dag, annars!
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!