Min kost.

Tja.
 
Idag har jag haft träningsvärken from hell. Speciellt brösten. Har haft jävligt svårt att sträcka mig efter saker och ting idag, haha! Känt mig som en gammal tant. Och inte har jag kunnat skratta ordentligt heller, för då har det gjort ont i magen p.ga träningsvärken. Triceps också. Men det är ju bra! Då vet jag att jag har tagit i. 
 
Imorgon blir det gymmet igen.
 
Jag har ju märkt att jag inte skriver nåt om min kost, heller. Men jag kan garantera er att jag absolut inte fuskar. Jag har en app på telefonen som heter "My Fitness Pal", där man får skriva in längd, vikt och vilket kön man är, så får man ett dagsintag av hur mycket man ska äta, om man har tränat osv. En skitbra app som jag verkligen rekommenderar! Den visar även hur mycket kalorier saker och ting innehåller, bara genom att hålla kameran framför streckkoden på produkten. Så den använder jag varje gång jag blir osäker på hur mycket skit olika produkter innehåller. Megabra!!
 
Själv ska jag äta 1880 kalorier om dagen, och jag brukar ha kvar iallafall 400-500 kalorier när dagen är slut. Men för det mesta äter jag kyckling, mycket grönsaker, gröt, ägg, frukt, turkisk yoghurt, frysta bär, knäckebröd, annat kött o sådär. Jag försöker att äta så lite kolhydrater som möjligt också, helst inte alls. Men lite så jag får energi att göra av med när jag tränar! Funkar super.
 
Jag vägde mig häromdagen och jag har nästan gått ner 3kg. Vill helst inte väga mig alls, för jag känner bara hur jag tappar suget då. Vill ju hellre se skillnad och mäta istället.
 
Nu vet ni. Nights!
 
 
Såhär ser min frukost ut i princip varje dag - Svart kaffe, vitamin-brustablett, 
två ägg och havregrynsgröt med äpple & kanel!
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!