Måndag!

Tycker det är dretroligt att fler och fler börjar läsa om min viktresa! Har ju en misstanke om att de flesta kanske längtar till ett framtida inlägg där det står att jag har gett upp, men ÄSCH! Jag kommer aldrig ge upp. :D
 
Imorse drog jag iväg och gymmade med Cassandra! Har ju ett schema att gå efter, och det är helkopp varje gång, tror jag. Haha, jag vet fan inte, men jag kommer nog köra det varje gång iallafall, även om man får bestämma lite själv. :)
 
Kommer hursomhaver nog ha den göddigaste träningsvärken på länge, tror jag. I lår, mage och armar. Det vart lite tungt idag, men fan va skönt det är att va igång och göra nåt! Jag är så jävla mycket piggare om dagarna och har överfull livsglädje! GÖTT!!
 
Imorgon ska jag på stan med Cassandra och Majda. Och sen blir det jobb såklart! Men nu ska jag sluta töla och kolla på det nyaste avsnittet av Game of Thrones. NIGHTS!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!