Måndag!

HEJ!
 
Då är vi inne på fjärde veckan av min resa, woop woop!
 
Gick ut & gick 5km idag. Gick på 10.46 avg/min, så jag är jättenöjd. Har velat ligga på 10 sen jag började gå ut & gå, haha. Kändes som en "hurtig" siffra. Så då är ju ett mål avklarat. Nu vill jag väl gå ner till 10.30 - 10.00 iallafall. Menmen :)
 
Igår var det min unnardag. Skulle ju egentligen ha den i lördags, men eftersom jag inte unnade mig en enda grej då så fick jag ha den igår istället. Köpte 70% choklad och drack pepsi max. Sen ville mamma & pappa ha mcdonalds, så jag tog en McChicken med morötter och cola light till. Ville inte överdriva, haha. :p
 
Men skitsamma! Ny vecka, nya möjligheter! Idag ska jag hämta mina Game of Thrones-böcker, jobb 16 - 21 och sen hem & kolla på ett nytt avsnitt av Game of Thrones. Full rulle. 
 
Nu ska jag spela Sims 3 och äta frukost. Livet. <3
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!