Lördag!

Hörrni ungar, hej!
 
Vilken jäkla dag det varit. Var ju iväg till gymmet idag för första gången. Instruktören visade vad jag skulle göra och hur mycket. Först och främst var det crosstrainer på 10 minuter, och höll på och dö efter 5 minuter. Mina vader höll på att krevera, men jag bet ihop och fortsatte. Efter 10 minuter var det dags att ge sig på maskinerna. Alla var skitbra och gick jättebra, men den där som tränar magen... Oh. My. God. Jag är så otränad i magen att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen? Jag sa det till instruktören typ hela tiden, "fan va klen jag är. Jag är så otränad." men han bara skratta. Haha. Men vi kom överens om att jag ska träna där 3 ggr i veckan iallafall, sen ökar vi när jag tränat upp mig lite mer. Om två, tre månader typ. Ska bli så kul!
 
Efter träningen drog jag iväg till jobbet. Den sista halvtimmen går brandlarmet. Hela byggnaden utrymdes. Vette fan vad det var som startade larmet, men fick gå in efter 15-20 min typ. Så det var bara att börja jobba igen dom sista 10 minuterna! 
 
Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. Ska nog iväg till Therese och fira hennes 25årsdag! Tjejerna ville kanske käka pizza, men vette fan vad jag ska äta. Har ju egentligen "cheatday" idag, men eftersom jag drack cola light och käkade efterrätt i onsdags så vill jag gärna hoppa över att käka onyttigheter idag. Får se vad det blir!
 
Imorgon blir det jobb 13 - 21. Gött.
 
Hej!
 
Lina stod ute och frös när brandlarmet va igång. =D
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!