Lördag = Cheatday!

Yo.
 
Idag är det lördag, ja. Gott. 
 
Vaknade 07.30 av att det var kolsvart i rummet. Vad i helvete? Vart var solen ens? Sen började det spöregna och åska och dret. Och jag som var skitpepp till att gymma, liksom. 
 
Men jag kom iväg efter många om och men. Jag skulle ju få gymma helt själv, också, vilket jag varit rätt nervös över p.ga hon jävla bruden som påpekade hur jag satt på maskinen för någon vecka sen. Men nej, skulle någon klaga nu framöver så tänker jag ärligt säga "sköt dig själv". Iallafall om dom är lika spydiga som hon tjejen. Iallafall så var det inte så farligt att gymma själv, faktiskt. Det var inte så mycket folk som var där. Hade typ hela omklädningsrummet för mig själv när jag skulle duscha, underbart! Hatar ju att visa min kropp för främlingar. Men nu kunde jag typ gå all over the place naken om jag ville. Fast det gjorde jag inte, då. 
 
Efter gymmet drog jag iväg till jobbet och plöjde 5 timmars arbete. Nu är jag hemma igen och har precis ätit gös till middag, mmmh! Har ju unnardag idag också, men jag håller mig till kalori-intaget som jag har. Har just nu fått i mig 655 kalorier idag. Har kvar 1000 att äta ungefär. Har köpt mig riskakechips med löksmak på Konsum, 90 gram, varav 50g innehåller 210 kalorier. Jag kommer ju inte äta upp hela påsen, såklart. Men hellre det än en vanlig chipspåse på 300g som ligger på 1500 kalorier. #kaloribesatt
 
Nu ikväll blir det lugnt. Spela Sims kanske. Eller gå ut och gå. Eller kolla på Rädda Willy. Haha. Blev sugen på den filmen efter dokumentären jag kollade på igår, "Blackfish". Späckhuggare är så vackra!
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!