Fredag!

Yo!
 
Sorry för att jag inte uppdaterade något igår. Hade en slags "vilodag". 
 
Hade hursomhaver jättekul i onsdags! Började med att va hos Majda, ge henne present och ta ett glas vin. Sen var det dags att äta mat på den turkiska restaurangen Mezze. Bjöds på förrätt, varmrätt och efterrätt. Hur gött som helst! Har ju aldrig ätit turkisk mat, men herremingud va gött de va. Och ja, eftersom det bjöds på så mycket gött på Majdas 25årsfest så unnade jag mig då, så jag skiter i min cheatday på lördag. 
 
Anywayz, när vi käkat och så, så bjöds det på magdans. Jätteduktig tjej som uppträdde! Sen så drack vi lite, och sen drog vi till Koriander. Var så jäkla trött när väl kom in. Så jag drack bara vatten och tölade typ. 
 
Igår var jag så jävla trött att jag typ sov mest hela dagen. Jag var inge bakis eller så, utan bara trött. 
 
Imorgon ska jag ju till gymmet!!!!! Pepp! Ska bli så gött att få göra nåt annat, jag HATAR att promenera. Det är så tråkigt! Så jag har sett framemot gymmet. Hoppas det går bra imorgon. 
 
Ikväll blir det jobb 16 - 20! Woop woop.
 
 
Bilder från Majda's 25årsfirande: 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!