Fredag!

YO!
 
Tack för att ni kommenterar och peppar mig! Ni är världsklass. 
 
Har varit full rulle idag. 10.30 vart det gymmet med Cassandra. Stör mig nåt så in i helvete på när främlingar ska sitta och kommentera om man gör fel. Skulle sätta mig på en maskin och köra armar. Kände att jag satt lite för högt och skulle sänka sitsen. "Du ska nog sänka sitsen lite..." var det en brud som påpekade som satt på en maskin framför mig. MEN HERREGUD, sköt ditt eget. Jag tycker det är jättejobbigt när folk ska lägga sig i, speciellt om det är nån jag absolut inte känner överhuvudtaget. Visst, hon kanske ville va hjälpsam så att jag kanske inte skadar mig. Men jag vet väl hur jag ska göra. Har ju t.om fått instruktioner. Åh va less jag var, haha! Iaf, jag körde överkropp idag, så är helt mör i magen och armar. 
 
Efter gymmet drog vi in till stan. Shoppade massor på bolaget, eftersom vi kommer köra hemmafest. Blev rödtjut, öl (med mindre kalorier såklart) och en flaska tequila! Sen drog vi hem till Cassandra och hängde lite. Bra fredag!
 
Nu har jag packat, är nästan klar. Är så sjukt pepp inför Västerås och allt vi ska göra! Och imorgon är det äntligen CHEATDAAAAY!!! Herregud, har inte unnat mig sen Majdas födelsedagsfirande!! (förra onsdagen) :OO 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!