Bra morgon.

UUUH va gött det va att vakna upp kl 05.55 imorse av att en jävla geting surrade ovanför min säng! Att jag inte sket ner mig.
 
Sprang ut genom rummet, in till mamma (som redan var vaken) och fram med tidningspapper för att ha ihjäl dig. Mamma försökte vänta ut den i köket, men tröttnade. Så jag fick vara modig att stänga min dörr så getingen inte kunde ta sig vidare någonstans... Men sen.... sen kom pappa. "Behöver ni hjälp eller?". Han tog tidningen, knycklade ihop den, gick in på mitt rum och stängde dörren efter sig. *SMACK*, *BAM*, *ZAAAP* hörde man från rummet. Så kom pappa ut och getingen var död. Modig kille, det där. Spännande morgon, btw.
 
Kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill ha frukost eller gå och lägga mig & sova igen, heller. Jobbigt.
 
...Eller kanske lägga sig & läsa världens bästa böcker?
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!