Akutsug på CHOKLAD!

Herregud.
 
Jag fick akutsug för choklad nyss. Eller typ nåt sött som innehöll choklad. Och inte hade jag några bär hemma så jag kunde tugga bort suget. Så jag fick lösa situationen med att plocka fram lättkvarg, kokosflingor, KAKAO (<3), lite kaffe och en matsked flytande honung. Voila. Försökte tänka på chokladen Bounty eller helt vanliga chokladbollar. Gick skitbra! Fast jag orkade inte mer än 2 matskedar typ, sen fick det va bra! Men det var gött och sötsuget har släppt helt nu. 
 
Nu har jag städat och tvättat. Längtar till ikväll för då ska jag äta TACOS!!!! <3 <3 Utan bröd och chips, såklart. Herre, vad jag älskar mat! 
 
Jag innan gymmet imorse! Körde ben och lår idag och är helt mör nu ;)
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!