HEEEJ!

Majj GAAAD.
 
Jag bloggar ju typ aldrig längre?! Vad händer med livet?!
 
Nejmen jag jobbar ju en del. Sen när jag inte jobbar är jag väl för trött. Har ingen bloggpepp för fem öre, och jag har ju inget direkt att skriva om heller.
 
Anywayz, jag saknar fortfarande inte Söderhamn. Jag mår så äckligt bra här i Karlstad så det nästan blir obehagligt. Hur kunde jag vara så dum att ens flytta ifrån den här underbara staden? Jag har verkligen ALLT här!
 
Idag var jag iaf på stan en sväng med Therese, Majda och Cassie! Min lön har ju kommit, och jag har inte unnat mig själv någonting sen jag flyttade till Söderhamn. Hade ju aldrig råd med kläder eftersom det var en massa räkningar och mat som kom ivägen. Men nu jäklar.
 
Fick med mig 8(!) par örhängen från Glitter för 25 spänn. Stod 100 på prislappen, men ändrades till 25 spänn i kassan, så det var ju jävligt värt. Sen så blev det 3 par leggins och ett linne från Gina. Hann tyvärr inte besöka fler butiker eftersom jag började jobba kl 16. 

Men imorgon blir det en sväng på stan igen, för då är jag LEEEDIG! Sjukt gött. Då ska jag kolla på mer plagg och gå på systembolaget. Lollo fyller 25 år på lördag, så då ska man vara snygg och dricka gött. Ska även köpa nån frän present till födelsedagsbarnet.
 
Mja. Men nu vet ni. Jag lever. Och så har jag blivit nerd 2.0 - Jag har skaffat glasögon! Snygg chey. 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emelie Svensson

Jag har en frågestund på min blogg och det hade verkligen varit jätte roligt om du gick in och ställde en/flera frågor. http://vivolaemelie.blogg.se/2014/march/fragestund.html#post-comments xo

2014-03-28 | 11:39:33
http://vivolaemelie.blogg.se
selma

Åh vad snygg tröja!

2014-03-28 | 17:25:08
http://selmasliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!