Tisdag.

Yo!

Fanfanfan, har börjat bli sjuk igen. Min hals har gått och blivit knas igen. :( Ingen bra timing när jag ska iväg på bio med tjejerna... fast visserligen hostar jag inte så mycket längre, så det är ju tur.
 
Vi ska förövrigt gå och se sista Hobbit-filmen. Som jag längtat. Hoppas den är skitbra!
 
På annandag jul var vi ute & festa. Blev någon fireball för mycket i vanlig ordning. Drog till Jaguar. Det enda jag minns är när vi står i kön till Jaguar var att vi helt plötsligt skulle gå till Tempel för att Dr Bombay spelade live. Sjukaste jag hört, men vi gick dit iallafall.
 
Efter en timmes lång väntan så dök han äntligen upp Dr Bombay. Och vi dansade. Sjöng med till Calcutta och S.O.S. Drack. Det var kalasbra!
 
Sen bjöd jag tjejerna på taxiresa hem så dom skulle komma hem säkert. Bra annandag jul ändå. 
 
Och i förrgår gick jag och mammi på stan och shoppade. Jag fick hem 4 par byxor, 2 tröjor, en apsnygg baseballjacka från Monki och puder & mascara. Och lite julpynt som jag ska ha nästa år. ;)
 
Nu bjuder jag på pics!
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!