Söndag.

Söndag. Seeeeeg.
 
Vi har varit barnvakt i helgen. Igår skulle jag egentligen vart iväg på 1årskalas också, men fick hoppa det då Simon skulle dyka upp och hämta datorn som bara stod här och dammade. ^^ Gött att bli av med den, för nu får jag plats med annat roligt på min byrålåda!
 
Snart jul också. Har lite småpanik, för jag har inte köpt nåt till mappa än. Så jäkla svårt att köpa till föräldrar. Var ju på stan för några dagar sen och letade ihjäl mig efter ugnsformar i aluminium, men NEJ. Såg att Elgiganten hade iofs, så får nog ta mig en tripp dit. Kaoz.
 
Inte har jag bakat nåt heller. Dålig karaktär. Men man äter ju så mycket annat under jul ändå. ;P
 
Hörs då!
 
Gofis till systerson! <3
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!