Måndag.

Å fifän, 2 dagar kvar sen är jag supermegalångledig!
 
På onsdag eftermiddagen, efter jobbet, ska jag iväg & köpa dom sista julklapparna! Efter det ska jag bara må gött & va jävligt ledig i ca 2v. Varför jag valt att va ledig så länge är väl för att jag är less och behöver komma ifrån jobbet lite. Skulle va så skönt & hitta ett annat jobb, men tills dess får jag hålla ut! :)
 
I helgen har det varit full rulle. I lördags så kom min kusin förbi och lämnade en tvbänk som jag fick! Superbra. Sen gick jag, mamma, pappa och storebror iväg till O'learys för att käka mat. Dynggött, synd bara att det är kass service där. Och efter det blev det Kjell-Åke i Myra på Scalateatern. Vi grät av skratt! Störtskön gubbe.
 
Och igår så åkte vi iväg tidigt och handlade. Blev även en sväng på Rusta där jag köpte en ljusstake och kristallglas. Görnöjd!
 
Nu ska jag käka. Bjuder på bildbomb sålänge. HÄJJ!
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!