Lördag.

 
Då var det helg igen, då! Galet va fort dagarna går. 
 
Jag är ledig som vanligt. Jag har blivit så otroligt less på mitt jobb, men det är väl mest för att det är vinter. Man får väl lite ångest då? Haha. Annars så trivs jag ju hur bra som helst. Bara känner att jag liksom inte orkar. 
 
Fick typ nog i förrgår när jag fick ett superotrevligt samtal. Blev kallad för underhuggare och grejer. Visst, jag förstår väl att folk kan tycka det är jobbigt att vi ringer. Men man kan faktiskt be SNÄLLT att sluta ringa, och inte behöva dra till med en sjukt otrevlig attityd. När jag får sånadär samtal försöker jag aldrig att ta det personligt, men jag har svårt för sånt. Jag var så arg när jag kom hem att jag lugnade nerverna med en öl som jag hade kvar, haha. Men nu är allt OK! Sjukt tråkigt att folk ska va så jävla otrevliga bara.
 
Denna helg blir det lugnt iallafall. Jag var barnvakt en sväng nu på morgonen. Systerbarnen och jag såg på film, busade och målade lite. :) Skön start på dagen! 
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Mappa får besök sen av mammas arbetskamrater och deras respektive. Dom ska iväg på julfest. Själv ska jag väl sitta här hemma och göra nåt annat spännande. Känner mig som 93 år. 
 
Måste förövrigt börja träna igen. Känner att jag mår dåligt i kroppen psykiskt och fysiskt. Mår fan inte bra nu. Funderade på om man skulle börja köra lite lätt träning innan jul och sen en litten rivstart efter nyår? 
 
Mitt flyttdatum har även flyttats fram nu igen, så istället för att jag ska flytta den 15 Februari, så drar jag nu den 1 Mars istället. Blir ändå bra. Jag kommer ju va i Sthlm den 14 - 15 Feb, och mappa är i Mexico då. Sen hinner man ju få en till lön att köpa massa lägenhetsprylar för! Nice. Längtar till min lilla 25kvm :) 
 
Nu ska jag göra annat. Ha de!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!