Julafton/Juldagen 2014

 
Sådär då, då var julen över! Himla skönt. Har ju stressat ihjäl mig efter årets julklappar till alla, haha. Men nu så!
 
På Julafton var det bara jag, mappa och brorsan som firade. Käkade julbord och såg på tv, inte mer än så. Haha. Men det var mysigt.
 
Idag kom syrran & hennes familj, så idag var det riktiga Julafton kan man säga. Underbart att se allas reaktioner när dom får julklapparna. Ellen och Alfred blev helt hyper när de öppnade sina och man både jag och storebror blev tårögda när dom blev så glada över sina julklappar, haha!
 
Själv blev jag supernöjd med det jag fick! 

* Strumpor (får vi varje år av syrran, det behövs haha)
* Karlstad Stadslopp 2015 av syrran & svåger (hur bra julklapp?!)
* Kastrull, stekpanna, slevar/visp/stekspade och badhandukar och såntdär av mappa.
* Coolaste tröjan från storebror.
* Heldag på IKEA med mappa där jag och storebror får köpa smågrejer som vi vill ha till våra lägenheter.
 
Asbra julklappar!
 
Nåt jag blev extra glad över är ju såklart att jag & familjen ska få vara med i stadsloppet. Folk tänker väl "vilket skämt" bara för att man är överviktig, men jag tycker på riktigt att det här ska bli skitkul! Äre nåt man verkligen behöver så är det motion. Ska ju börja träna snart igen, och jag ska verkligen försöka den här gången! Sist jag tränade sket det sig för jag tappade motivationen när jag var med mitt ex. Men nu är jag ensam och jag behöver inte tänka på någon annan än mig själv. PEPP!
 
Hoppas alla ni andra hade en mysig jul! Nu bjuder jag på bildbomb ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!