Fredag.

Fifän, aldrig mer gå på stan & handla julklappar strax innan julafton!
 
Folk är galna. Antingen är dom skitstressade eller så är dom supersega. Dom trängs, står i vägen, tölar för mycket i kassan och allt tjafs. Herregud vad jag hatar att vara på stan vid juletid. Att jag aldrig lär mig heller. Nästa år ska jag beställa alla julklappar från nätet. Glöm ej!
 
Har varit barnvakt ikväll också. Men nu sover barnen. Börjar själv bli rätt trött, men ska formatera Simons dator först så det är gjort. 
 
Imorrn är det 1årskalas som står på schemat. Och kanske en shoppingtur med syrran innan det. Och fortsätta vara barnvakt såklart!
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!