Årsresumé 2014.

Godmorgon!

Klockan 00:00 är 2014 slut. Och jävlar i havet vad fort det här året har gått. Tyckte 2013 gick rätt snabbt också. Hinner ju knappt med. Jag ska iallafall bara va hemma och ta det lugnt i år. Käka trerätters med mappa och se på nån film eller så. Blir nice.
 
Meeeen anyway. Det här året har varit både bra och dåligt, som ungefär alla andra år. Förra nyår bestämde jag mig för att göra det som känns rätt. Och då valde jag att flytta hem till Karlstad igen. Bara ett halvår senare typ så bröt jag med M.
 
Sen efter mycket tjatande om egen lägenhet så fick jag tillslut en. Min fina 25kvm på Haga. Längtar så mycket till den 1 Mars!
 
Mja. Sen har det väl inte varit så mycket mer höjdpunkter. Eller ja, alla mina barndomsvänner (utom Cassie haha) och jag har fyllt 25 i år. Så det har ju varit lite kalas också. 

Mål för 2015!
* Flytta hemifrån
* Börja träna igen
* Må bra (gör jag väl typ jämt, men ännu bättre.)
* Gå/jogga/springa Karlstad Stadslopp
* Börja läsa på för körkort
* Försöka hitta ett annat jobb

Hoppas ni haft ett bra år och att det blir ännu bättre år 2015! Gott nytt år! :)
 
"May you have a heart of courage,
a mind of will and may you get whatever you desire
always at your will."
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!