2014-listan.

 
Den här listan är tradition. Kör den varje år, haha. Here we go!
 
ÅR 2014:
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
– Det gjorde jag säkert. :p
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
– Har aldrig några nyårslöften, för man håller dom aldrig ändå. Bättre att sätta mål. :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
– Jotack, babyboom det här året tror jag?

4. Dog någon som stod dig nära?
– Nej.

5. Vilka länder besökte du?
– Ingen :(

6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
– Ja, mer träning. Hitta på mer saker. Och mer egentid.
 
7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 
- 4 September.

8. din största framgång 2014?
– Att jag flyttade hem till Karlstad igen.

9. Största misstaget?
– Inte en aning. Att jag inte lärt mig säga Nej än, kanske? 
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
– Magsjuka på midsommar, woopwoop. Annars varit förkyld lite då & då.

11. Bästa köpet?
– Årets julklappar till familjen. 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
– Garanterat snus.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
– Ja, att jag flyttade hem igen. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? 
– Pharrell Williams - Happy

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Jag var nog ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
– Tagit tjuren vid hornen. 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
– Festat, haha. 
 
18. Hur tillbringade du julen?
– Med familjen.

19. Var du kär i år?
– Ett tag.

20. Favoritprogram på TV
– Tittar typ aldrig på TV, men i år får det nog bli Big Brother. ;)

21. Bästa stället du var på/i 
– Värmland. <3

22. Största musikaliska upptäckten?
– DUNDERPATRULLEN! <3

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
– Asmycket presentkort från familj & släkt och världens coolaste Turtleskeps från vännerna.

25. Något du önskade dig men inte fick?
– Nope, rånöjd med allt.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
– Den dagen jag fyllde år var jag bara hemma med mappa och käkade god mat. Några helger senare hade jag och en polare 25års fest. :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
– Ja. Tagit tjuren vid hornen som sagt. Helst så fort som möjligt.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2014?
– #yoloswag. Haha. 

29. Vad fick dig att må bra?
– Mig själv det första halvåret, sen blev det nån annan.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
– Chris Hemsworth alla dar i veckan.

31. Vem saknade du?
– Saknar mormor och Baresi varje år.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!