Tisdag.

Whaddap!
 
Då var tisdagen avklarad. Jobb 16 - 21 som vanligt. Trött pass. 
 
Hade ju fest i lördags. Herremingud vad alla blev fulla. Jag tyckte att jag var rätt städad, men jag har typ en miljard minnesluckor. Jag var ju överallt hela tiden, haha. Menmen.. jag hade hur kul som helst, iallafall.
 
Fick världens bästa presenter av mina barndomsvänner! En joker-tshirt, En turtles-tshirt, Ett batmanlinne och det bästa... EN TURTLES-KEPS! Hur bra polare?! Fick ju en turtles-tårta som syrran hade bakat när vi firade mig med släkten också. 25 år och får en miljard turtles-grejer. Inte ett dugg barnslig. ;) Sen fick jag och Frida en korg fullproppad med massa gött av jobbet också! Megatack!
 
På lördag ska jag iväg till Västkusten också. Tror jag. Har inte bestämt mig än, eftersom jobbet behöver folk, och jag jobbar gärna så jag får en hyffsad lön. Samtidigt som man vill komma bort från allt. Bara va. Men vi får se.
 
 
Bjuder på litte pics.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marielle

haha cool keps :D

----------
Sångerska och smyckesdesigner
http://thisismarielle.se

2014-09-10 | 16:18:17
http://thisismarielle.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!