Onsdag.

Helvete va fort dagarna går. Redan onsdag, liksom. Och snart torsdag! Say whaaaat...
 
Nejmen det är gött. Blir ingen Västkusten, heller. Snackades på jobbet, och det behövs folk nästa vecka så jag blir kvar här i Karlstad. Gött med pengar, mindre gött att vara själv hemma en hel vecka. Jag tycker inte om att sova själv, för jag nojjar mig för precis allt! Men det är väl likabra att öva lite, jag kommer ju flytta nu i höst förmodligen. 
 
Sitter och klurar hur jag vill att min lägenhet ska se ut. Blir ju svårt när jag inte ens vet hur själva lägenheten ser ut, men alla har ju en egen stil. Jag kommer nog köra på vitt/svart/lila. Eller kanske vitt/svart/turkos. Eller vitt/svart/lime. Får väl variera litte, haha. 
 
Kollar runt massa på nätet på fina saker jag skulle vilja ha. Ljusstakar har jag blivit helt besatt utav. Eller ja, ljus överhuvudtaget. Höst/vinter är ju mina bästa årstider, och då vill jag ha det så cosy som möjligt. Ska försöka hålla mig undan att köpa Batman-köksklocka, nintendokuddar och annat roligt... haha. #måsteväxaupp
 
Fick ju presentkort när jag fyllde år, och det tänkte jag köpa grytor, stekpannor och annat välbehövligt för. Blir rånice.
 
Nu blire Lugna Puckar-listan igen, på Spotify. Ses.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!