Fredag.

MEGATRÅKIGT att min familj åker till Västkusten utan mig imorgon! Vill ju egentligen följa med, men jag måste tjäna ihop pengar så jag får råd att flytta. 
 
Pratade med min kära pappa förut. Han sa att jag måste ha en bra budget innan jag flyttar, så jag är förberedd. Det är jag också. Jag har några tusen på sparkontot, och det går ju isåfall först och främst till typ städgrejer och massa annat nödvändigt man ska köpa inför flytt. Möbler är inte prio ett, för jag kommer ändå skaffa en liten etta på typ 20 kvadrat. Just nu har jag ett skrivbord och en säng. Soffa och bord går ju att hitta på en grisblink. Men när pappa sa att jag måste göra det, och det, och det, och det, så sa jag "Du vill att jag aldrig någonsin ska flytta hemifrån, va?", varpå han svarar direkt "Nej" och "Jag hade inte haft nåt emot att du skulle bo med mig och mamma resten av livet". HAHA.
 
Han säger tokmycket saker och försöker göra så att jag inte vill flytta hemifrån. Haha. Men det funkar inte. Jag är 25 år, kan betala mina räkningar utan problem, städar när jag måste, jobbar för full rulle, kan laga min egen (men inte lika god) mat. Känner mig hur redo som helst. Come at me bro.
 
Anyway... SKITTRÅKIGT att va hemma själv nu i en HEL vecka. Visst, jag kommer ju jobba varje dag tills mamma och pappa kommer hem... men... när jag slutar jobbet klockan 21 då? Vad gör man då? Jag somnar ju aldrig försen klockan 2 ändå. Förmodligen kommer jag aldrig lyckas somna när dom är borta heller, för som sagt.. jag nojjar mig för minsta lilla, haha. Sån jävla mes är jag... Ohwell. Det ordnar sig.
 
Jobb imorgon! Sen ska jag iväg på cocktailparty hos Mikaela som fyllt år! :)
 
Städade rummet idag innan jobbet. Duktig chey.
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!