En förjävla lång bloggpaus.

Tjäääna.
 
Jaha. Här hade man inte bloggat på mer än två månader. Vad har hänt? Vart tog jag vägen? 
 
Jag tröttnade som vanligt. Jag har ju mina perioder där jag tycker det är dyngroligt att skriva vad jag gjort och sådär. Men sen upptäckte jag väl att min blogg blev mer som en träningsblogg. Vad jag tränat, hur jag tränat, hur jag åt, vad jag ska äta osv. Sånt tycker jag är skittråkigt.
 
Och i det senaste inlägget jag skrev i slutet på Maj, då jag åkte upp till Söderhamn.. det var väl där det tog stopp. Jag hade ingen lust alls att träna när jag kom tillbaka till Karlstad. Jag har tyckt att det varit på tok för varmt hela jäkla sommaren för att träna. Men jag har inte gett upp. Jag visste att jag kommer få sånahär perioder. 
 
Jag äter fortfarande "nyttigt". Försöker undvika godis och annat onödigt. Käkar husmanskost, gröt då och då till frukost osv. Men träningen har jag lagt åt sidan, iaf för sommaren. Men nu när det börjar bli kallt igen (TACK JÄVLA GUD) så kommer jag träna igen. Då orkar jag. Då kan jag faktiskt andas på gymmet. Men just nu så funkar det inte.
 
Sen att jag satte sån otrolig megapress på mig själv, också. Främst i bloggen. Jag ville väl visa hur duktig jag var, men tillslut så tröttnade jag på det också, för det blev så stor press. Nu skiter jag i det och skriver om exakt vad jag vill. Huvudsaken är att jag vet själv att jag kommer lyckas. Vad ni har för åsikter skiter jag i. #otrevligtjej
 
Justja. Jag dingade 25 den 18 Juli. Den dagen handlade jag med mamma och somnade 21.30 på kvällen. Bra födelsedag! Men i förrgår hade vi lite fest, och jag var inte hemma försen 05.30 på morgonen. Hujedamej va dåligt jag mådde igår, haha. Men helt klart värt det.
 
Nu ska jag spela Sims. Laterz.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!